underside-header</

ckdeepdrawing 35698

Alt er ved det gamle – men det hele er forandret

Som kunde hos CK Deep Drawing, vil du opleve en helt særlig ånd. Samtlige medarbejdere er skolet i, og bliver konstant rost og anerkende for at tjene dig som kunde.

På flere plan.

I tilbudsfasen skal der være klarhed og sikkerhed for, at du får den rigtige pris.

I næste fase er det vigtigt at der ikke kommer overraskelser.

Du skal opleve at tingene glider.

Og at vi ved præcis hvor langt din opgave er i produktionen. Uanset om det er et nyudviklet produkt, der bliver til kompliceret process.

Med både dybtræk og udstansning.

Eller.

En simpel gen-levering af nogle enkle beslag.

Og… når vi leverer, skal du opleve at kvaliteten holder.
Hver gang.

Velkendt ånd og kvalitet
Hvis du er kunde hos os, ved du allerede, at den ånd hersker i hele virksomheden.

Det er der (i sig selv) ikke noget nyt i.

Det nye er, at vi – under overfladen – igennem det seneste års tid (2014), har indført et nyt system.

Det kommer fra Microsoft Dynamics og hedder C5.
Og.
Det har en avanceret produktionsoverbygning.

 

Det betyder i praksis for dig som kunde at vi:

  • lynhurtigt kan finde paratviden om dine aktuelle ordrer.
  • ikke skal lede efter den senest reviderede tegning
  • meget hurtigere kan beregne priser
  • endnu lettere end før kan forudse fordyrende og forstyrrende komplikationer og styre undenom dem fra starten.
  • mere effektivt kan dokumentere alt i produktionen.

     

Du kommer muligvis slet ikke til at opleve vores nye system.

Og det er heller ikke meningen.

Det gør ikke noget, hvis du kan mærke, at vi er blevet mere effektive.

Men ånden er den samme.

Og den nye C5 (med produktionsoverbygning) er en helt naturlig del af en glidende udvikling.

Formålet er at vi (også i fremtiden) skal være (langt) foran.
Når det gælder:

 

  • automatisering af dybtræk- og udstansningsopgaver.

 

Vores samarbejdspartner på C5 er:
Dansk Produktions IT, www.dp-it.dk – der kompetent og effektivt har hjulpet os med en glidende overgang til det nye system.

En overgang, der har gjort, at ingen kunder har mærket noget – bortset fra et par (overraskende) klik opad i kvaliteten af vores service.